nsle Merhaba kızlar . 35+ dayım iki haftadır ayaklarım şişmeye başladı. Şu sıralar çok fazla şişiyor yürüyüş, bol su, ayaklarımı kaldırıp soğukta koyuyorum ama fayda etmiyor . Sizin bir öneriniz var mı?
Brlk nsle ben gece yatarken bile 2 tane çok yüksek yastığa ayaklarımı koyup uyuyorum, tuz tüketimini de azaltınca sabaha kadar inmiş oluyor şişliği bi deneyebilirsin 😊 1-2 saat yüksek tutmak işe yaramıyor bende
Zeynepsyhnn nsle Aslında bir çözüm yok son haftalarda daha da çok oluyor ama evde sürekli ayaklarını uzat uzatınca sa egzersiz yap öne arkaya sağa sola gibi
Mr29 nsle 37+5 oldum herşeyi deniyorum geçmiyor tuz tüketen bir insan olmama rağmen ayaklarım özellikle çok şişler🙄
nsle Lelalela annelerimize anlatabilsek onu da ye bir şey olmaz bunu da ye diye diye Fiona gibi geziyorum 😬😊
Lelalela nsle bende zayıfım diye ne bulduysam yedim 30 kilo aldım doğuma kadar ama ben kilo olduğunu sanmıştım meğer çoğu ödenmiş sezaryen oldum doktorum nredeyse diren takacaktı bana o yüzden fazla ilerlemeden tuzu kes derim . Ben doğumdan 2 hafta sonra düzelebildim doğuma kadar kesmedim hiçbir şeyi
birgaripana_ nsle yürüyüş herzaman iyi değil demişti doktorum gerçekten öyle yürüyüş yaptığım gün ayağım daha fazla şişiyor. Son dönemlerde bol dinlenmek ve yüzmek iyi gelir
Kpkpkp91 Bende 36.haftanın içindeyim napsam geçmiyor.tuzlu sular,soğuk duşlar,ayağı tepeye uzatmalar.terlige zor giriyor ayağım🙄
AysnrTml nsle 34+3 ne yaptıysam geçmedi yorumlardaki her şeyi yaptım ama ne yazık ki bazen öyle duruma geliyorum ki ayaklarımın üstüne basamıyorum emekliyorum. Ellerimde o şekilde özellikle ellerim geceleri davul gibi oluyor
Lelalela Hilalali ben boyum 1.70 48 kilo ile hamile kalmıştım 80 kilo ile doğum yaptım inanmazsın belki ama 1 ayda hepsi gitti kendi kendine hatta ben 65 kiloda kalmayı çok istedim ama hepsi gitti malesef şuan yine 50 kiloyum
Mucizem14 Oooo ben daha 27 haftada ilmama ragmen ayakta biraz fazla durdummu ayaklar hemen sisiyor yuruyus yapinca ellerde sisiyor asagida sallandigi icin heralde sonlara dogru insallah sismekten yuvarlanmam 🙈
Cigdem_48 Mucizem14 benim 24 haftada başladı şişmeye 🤷♀️🙄 yürüyüş yapıyorum tuza dikkat ediyorum yine aynı
Bramasole nsle sade sodanın içine buz atıp salatalık doğrayın ve limon sıkıp için. Bende işe yarıyor siz de deneyin bi olmadı ya çok iyi anlıyorum 🥺
Eylulltubaa Doktorum çok normal bısey olduğunu ve doğumdan sonra gececgını söyledi.yani öyle yapabılecegın pek bir şey yok.anca işte bacakların havada tutabılırsın birde tuzu bırakmalısın.ama emin ol yine oluyor
iremceran nsle ayaklarının altına yastık koy ve point flex hareketi var YouTube a yazarsan çıkar o baya rahatlatır ve tabiki tuz turşu zeytin vb şeylere dikkat et