Kızlar kafama takılan bir soru var şimdi lütfen bilgisi olan yanıtlayabilir mi? Ovülasyon testinde çift çizgi yani yumurtlama gördüğümüz zaman mı değerlendirilmeli? Yoksa yumurta çatladığo günü mü değerlendirmek daha iyi olur? Sperm sorunundan dolayı gün aşırı denemek istiyorum. Hangi gün sizce