Merhaba gebeliğin 7. Haftasındayım regl ağrısı gibi kasıklarım ve belim ağrımaya başladı.normalde masaj yaptığımda rahatlardım şimdi dokunamıyprum bile.acile gittik idrar yolunda hafif enfeksiyon var dedi gönderdi.bu durumu yaşayan varmı ne yapıyorsunuz