Merhaba şuan gediz deyim ben henüz 6haftalik hamileyim ilk gebeligimde isparta da serklaj olmuştum şuan yine rahim ici kanamam var serklaj olman lazım denildi bir de gediz deki dr perinatoloji dr unda takipte olmanı öneririm dedi ama kütahya ve uşak yakın bana sürekli takip edecek bir perinatalog yok sanırım siz serklaj oldunuz mu olduysaniz nerede oldunuz? Kütahya kadın doğum hakkında hiç bilgim yok riskli gebe takip edebilecek bi dr var mı?