fadimeahmet123 kızlar bugün doktora gittim normalde 27+3 haftalık hamileyim ultrasonda 30 haftalık çıkıyor doktor 3 cm açıklık var dedi benim gibi olan var mı?
secilertu fadimeahmet123 benim de ultrasonda bebeğim ilerde 31+6’dayım ama açıklıkla ilgili bir şey demedi bana. Sende rahatsız edici bir şey var mıydı ? Benim kasıklarda çok ağrım var 😔 Açıklığa alttan mı baktı ?
secilertu fadimeahmet123 ben de bugün gideceğim kontrole inşallah sıkıntı yoktur 😔 alt taraftaki baskılardan çok korkuyorum