Arkadaşlar af edersiniz hemoroid oldum ve balon gibi şişti oturamiyorum yürüyemiyorum aksama dek şişti 3 gündür vs vardı yetmez gibi büyük ve küçük tuvaletime abartısız sıkça çıkıyorum..ne ishalim ne kabız. Yahu bu analık ne zor imiş canım öyle bir yanıyor ki nette gördüm oturma banyosu yaptım zeytinyagi sirke bile pamuğa damlatıp sürdüm ağladım ya resmen Allah rızası için bunu ney geçiriyor