Nuurrr 8 ay boyunca nadir yaşadığım duygu durumunu son 1 ayda tam anlamıyla yaşamam şov mu ? Çok sıcak diye yada çok yoruldum diye ağlar mı bi insan 🙄😂
Beritan33 Nuurrr ben daha yeni 5. Ayıma girdim ama sizin gibi gelip gidip ağlıyorum gözümden yaş eksik olmuyor maalesef
gamzecgr Nuurrr akşam çok sıcak diye ben de ağladım şimdi de ağladığım için başım ağrıyor birazdan da bi tur başım ağrıyor diye ağlıcam az kaldı 😂
Kediyiyensatanist_fare Nuurrr bende duygusalim ama duygusalliktan çok sinir öfke mevcut bnde sağı solu kırıp yakasim var her yeri 🤷
Nuurrr Beritan33 ben 8 ay boyunca çok nadir ağlamışımdır ve onlarda sebeplidir. Ama şu son 1 aydır o kadar boş yere ağlıyorum ki. Biraz önce o kadar çok ağladımki eşim bile korktu bişey oldu diye 🙄🙄
Nuurrr gamzecgr ahahah ya çok fena durumdayız cidden, sıcak diye ağlıyorum diye deli diyorlar demekki yalnız değilim 😂
gamzecgr Nuurrr ama çok sıcak hormonlarda fena biz napalım evdekilere ilk korkudan ağzını açamadı sonrasında bi ton dalga geçtiler 😂
Nuurrr gamzecgr evet valla öyle, sıcak+ nem olunca insanın ister istemez gücü üzülüyor heleki gebişsen 😂
Nuurrr Kediyiyensatanist_fare bak oda var özellikle bi iş yaparken çok yorduysa beni fırlatıp atıyorum gözüm görmüyor hiç bişey 🤰