Bu ay bebek yapmaya karar verdik ve denemelerimiz oldu 2 gün önce yani adetime 7 gün varken dayanamadım test yaptırdım beta 2.30 cikti ama cok erkendi biliyorum dun asiri bi kusma gozgus halkalarinda koyulasma ve büyüme fark ettim bugün test yaptım pozitif çıktı ardından 1-2 saat sonra yaptım negatifti başına gelen var mı pozitifin resmini şuraya bırakıyorum
