Cakiltasiii Merhaba kızlar bebek arabası arayisindayim . Travel onermiyolar kabin boy alıyım diyorum ama çoğu pusetsiz çokta pahalı olmaması önemli . Aldığınız kullandığınız memnun olduğunuz bebek arabası varmı varsa modeli nedir
Minnos45_ Cakiltasiii prego aria kabin boy bebek arabası tercih ettim ben pusetli modelini isterseniz pusetsiz de satılıyor
Defnegul20 Cakiltasiii ilk cahilliğime geldi travel aldım iki ayda pişman oldum çok ağır sığmıyor bi yere bebek büyüdükçe daha zor oluyor. Sonra chicco goody plus aldım kabin boy aşırı rahat hafif tek elle kapanıyor her yere sığıyor Tüm hamile arkadaşlarıma zorla aldırdım 😀
Merveclskn10 Cakiltasiii Anex air z aldım. Kabin boy ve çirf yönlü doğumdan itibaren kullanılıyor. Ağırlığıda 6 kg. Ben çok sevdim☺
Smyyeoruc Ben kabin aldım daha kolay kapanıp açılsın diye ama bebeğimi göremiyorum pişmanım önden pusetli almadığıma beni göremeyince korkuyo