Kızım olacak 6 buçuk aylık. Halen isim bulamadım . Burda da önerilere çok baktım ama açıkçası bana uygun gelmedi . Hep yabancı isimleri gibi geliyor yazılanlar . Aralarında tabi güzeller var ama bende bi türlü bişi beğenmedim . Aselin anlamı ve karakteristik özelliği güzel ama eşimde asel taraftarı depil. Bakalm neyde karar kılacağız .