Efemomlife13 Benim ekimde 2 sezeryan olacak inşallah 39 haftaya kadar bekleriz dedi doktorum devlet hastanesi gidiyorum benim sorum mesela 39 den önce sancim olurda acilma felan olursa zorunlu olduğu için tekrar sezaryen mi olacak normal mi
Gizemliana Efemomlife13 ay resmen beynimin içini kemiren düşünceyi sormuşsunuz 👌🏻 ben ilkinde özele gitmistim ve 37 haftada suyum geldi sezaryana alındım suan 32+1 hamileyim bana da devlet henüz gün konuşmadık ama 38 den önce almıyoruz dedi ama özelde doktor ilk cocugun erken geldiği için bud 37 lerde gelebilir dedi bende hep düşünüyorum bunu suyum gelirse bisy olursa devlet hastanesinde ne yaparlar normal mi yoksa yine de sezaryana mi alırlar çok merak ediyorum
Nur5516 Efemomlife13 benimde en korktuğum bu belimden rahatsızlığım var Devlete gidiyorum ya normale zorlarlarsa ne yapacağım diyorum ilk doğumum sezaryandı
Elali_ Efemomlife13 bana da 39ncu haftaya gün vermişti 1 gün önce sancım tutup direk sezeryana aldılar
MehmedinZeynebi Efemomlife13 sezeryana alıyorlar normalde belli bir açıklıkla gidersen belki normal dogurturlr
Efemomlife13 Gizemliana devlet hastaneleri sezeryan sonrası normal doğum yaptirmiyormus bildiğim kadarıyla hemen acil sezeryan olur deye düşünüyorum oyle bisey olursa bu durumu yaşayan varmi acaba
Gizemliana Nur5516 ilk doğum sezaryan ise hiç normal doğum söz konusu olmaz devlette heralde arkadaşın dediği gibi sanırım büyük oranda bi açılma olmadıktan sonra sanırım her türlü sezaryana alırlar bilemiyorum 🤷♂️
Gizemliana Nur5516 ama sizin durumunuz da özel yani öyle bir durum olur da diretirlerse zaten söyle belini rahatsızlığını
Nur5516 Gizemliana öyle yapacağım dosyalarım emarlarım hepsi mevcut kayıtlı derece patlamış fıtık var
Gizemliana Efemomlife13 bugünden beri bunu araştırıyorum ben bir yandan ssvd yapmak istiyorum ama devlette bunu yapan sanırım doktor yok devlet hastanesi doktorları bu sorumlulugu da almıyorlar yani ben kendi şehrimin devlet hastanesine dair böyle birsey bulamadım. O yüzden vaktinde ve Saglikla ne kolay şekilde en hayırlı şekilde rabbim bilir ne şekilde bizim ve bebis ler için daha sağlıklı olacağını o şekilde kavuşmalar nasip eylesin bizlere
Efemomlife13 Gizemliana inşallah vaktinde zamanında gelirler bende sssvd istiyorum ama devlet yapmıyor hayırlısı neyse o olur hepimiz için inşallah
Efemomlife13 Nur5516 ilki sezeryansa hiç normal doğum yaptırıyorlar riskli deye o yüzden korkmayın devlet direk sezeryan yapar
Gizemliana Hiç sanmıyorum diretmezler asla yani arkadaş doğru diyor baya bi açılman olcak doktorlarinda elinden bisy gelmicek ki ancak doğurmani beklicekler yoksa sezaryan yaparlar bencede içimizi ferah tutalım