-Annem heh işte uyuyan herkese gıcık oluyo insan :)))) ben can cekisiyorum sıcaktan. Onlar mışıl mışıl uyuyo gelde gıcık kapma. Ben valla sürekli homurdaniyorum :) böylelikle uyandiriyorum😅😅 çocuğu tek başıma yapmadım ya niye skntisini bı tek ben cekiyomusum. Zaten sabah 5-6 olmadan uyuyamıyorum kocamda geceleri iki üç kez uyaniversin benim sesimden homurdanmamdan :))))
Hem neler çektiğimizi bilsinler bacım. Sonra diyolar ki ayyy ne vaaarrr. Ne rahaat hamilelik geçirdin vs.