32+4 de nişanim gelmişti doktor kontrolünde soyledim pek onemsemedi doktor bende başka doktora randevu aldım ama ayın 31inde daha erkene bulamadım. Bugün bütün gün bacaklarım ağrıdı. Akşam saat 10 gibi bi anda kusmaya başladım. Şimdiye kadar 1 kere bile kusmam olmamıştı. Arkasına söylemesi ayıptır ishal oldum ve bunlar açılma belirtisi biliyorum ilk dogumumdan ama erken daha korkuyorum sancılar geliyor biraz yatıp dinlenmeye çalışıyorum uzaninca daha çok sanci geliyor gibi karnım taş gibi. Eşime biraz takip edeyim daha kötü olursam seni uyandircam uyu dedim. Hep erken doğum olacak gibi hissediyordum zaten dua edin inşallah hakkımda hayırlısı ne ise o olsun. Biraz daha uzanmaya çalişacagm şimdi olmazsa hastaneye gideceğim