ortmenmom 33.haftadayım doktorum bebek makat gelişli sezeryan görünüyor dedi. Ben normal doğum istiyorum.. acaba baş aşağı döner mi? :(
Damla ortmenmom benim 33 haftada döndü 32 de makat gelişti doktorum secde pozisyonunda kalmamı önerdi hergun yaptım gittiğimde dönmüştü bebeğim dene istersen
Mamasu ortmenmom valla benim oğlan 37+5 de döndü döner sıkma canını. Son dakika bile dönen kanala giren oluyor
Evafor ortmenmom 33 haftada dönmüştü önceki gebeliğim de 38 haftada bundan sonra Dr donmez dedi sezeryan oldum 38 e kadar yolu var yani dert etme döner ins
piemses_annesi ortmenmom ne sacma benimki 34 35 haftalıkken döndü hatta tam olarak 36. Hafta dedi doktor kanala yerleşmiş diye bekle canım süresi var daha
turkuaz_ Ben 30 hagtalığım bugun gittim dönmüştü. İnternette videolar vardır bakın o hakeretleri yapmaya çalışın
Begumm00 Son gün dönenlerde oluyor, bebeğim 36.haftada dönmüştü. Tabi birazda senin hareketliliğine bağlı
betulbeyaz ortmenmom 30-31. Haftamda dönmüştü bizim bebiş, ama doğumda bile dönme şansı var doktorlar buny biliyorlar ama sezeryan kolaylıklarına geliyor bazen🤦🏻♀️
Mom0667 37 ye kadar. Makat gelişti 37 de baş aşağı dönmüş ama kanala yerleşmemiş daha dedi 38 de gittiğimiz de kanala iyice yerleşmiş dedi bol bol hareket et yürüyüş yap ben hiç olumsuz düşünmedim ve yürüdüm.