Hayat70 yazcam ama seni mutlu edecek mi bilmiyorum :( benim ilk kimyasal oldu sonra gebelik oldu, o da kesenin şekli falan düzgündü de doktorum hep dinlen kalkma diyordu bende öyle yapıyordum buna rağmen her gün tuvalete çıktığımda peçeteye kan geliyordu bazen pembemsi bazen kırmızı ve aşırı panik halindeydim progestan kullanmaya başladım iki günde bir doktora gidiyordum herşey normal diyorlardı ama kanama devam ediyordu 9. Hafta da maalesef üzülerek söylüyorum bebeğimi kaybettim kalbi durmuştu ve acil kürtaja aldılar :( sonrası malum eşim o kadar bebek istiyordu ki sanki herşey bizi buluyordu iki ay doktorum dinlenin dedi rahmin de toparlansın sizde toparlanın dedi sonra ikinci denememizde hamile kaldım ama inan hiç düşünmüyordum kalır mıyım kalmaz mıyım ne olur ne biter salmıştım salmam gerekiyordu çünkü psikolojim çok bozulmuştu şuan 35 haftalık gebeyim ne olursa olsun hayırlısı olsun , eşim 1,5 yıl işsiz kaldı ayda bi kaç günlük işe gidiyordu geçimimizi öyle sağlıyorduk bebek haberini aldık bi iki ay sonra eşime öyle bi iş teklifi geldi ki inanamazsın sıfır borçla herşeyini yaptık resmen çocuk bereketiyle gelir sözünü birebir yaşadık . Bebiş ne zaman isterse o zaman geliyor yani uzun oldu kusura bakma :)