Hulyalp Merhaba arkadaslar araniza yeni katildim. 6+3 gunluk hamisim. Tup bebekle oldu yarin insallah ilk kontrolumuz var ne durumda bebegim cok merak ediyorum. Benim gibi yeni annisler napiyosunuz💕
Esraburhnkulu Hulyalp ayyy benimk8 yeni yeni adet gunlerim 6 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı bende çok heyecanliyim benimki 2.çocuk bu.bir iki hafta bekliycem bebek tam keseye yerleşsin diye sonra doktora gidicem ben
Esraburhnkulu Hulyalp Allah kucagina almayi da nasip etsin cnm tup yapmissin Allah bagislasin insallah sonuna kadar gider hamileligin ..
Hulyalp Esraburhnkulu Allah'im tamamina erdirsin seninde canim. benimde 1 tane var cok sukur kardes yaptik. Ben 2 hafta once ogrendim sonucu transferden sonra ki 10.gunde zaman anca gecti valla. Bugune hayirlisiyla bi atlatsam da yarin olsa.
Hulyalp Esraburhnkulu amin canim insallah gider. Cok sukur simdiye kadar sorunsuz geldik simdiden sonra da sorunsuz gecsin. Kalan 8 ayimizzz