Kızlar merhaba 19 oldum sayılır karnımda böyle bıçak ucu batması gibi birşey hıssedıyorum gelip gidiyor bebek hareketi olabilir mi yada tekmesi falan siz nasıl hissettiniz bebişinizi 🌹Ayrıca kızlar dun sağ tarafa yatıyordum birden sankı birşeyin ustune dogru yatmış gibi hissettim dedim acaba karnımın altında birşey kı kaldı kontrol ettim yoktu bebek olabilirmiydi ya cok tedirgin oldum :(