annemsii Doktr tok karna yemem gerektiğini söyledi ama ben biley yiyemiyorum aç karna yesem sıkıntı olurmu
Hulya57 annemsii aç karnına olmaz canim yan etki falan yapar ben de zor icyrm ama bebegim icin içiyorum sağlığı icin
rurualtae annemsii bana sabah aç karna yutmamı söyledi doktor daha çabuk emilim oluyo daha etkili bebeğe dedi ama yemek yemen lazım tuzlu şeyler atıştır
Ozderr annemsii fark etmiyor aç tok istedgin zaman icebilirsin ben sabah aç karnına içiyorum sonra ya kalırsa unutuyorum bazen o yuzden kalkar kalkmaz içiyorum
zalsac Ben aç karnına içiyorum hiç bir yan etkisini görmedim. İsterseniz bir gün aç deneyin yan etki görmezseniz devam edersiniz.
Selinnnce Bana domtorum ac ya da tok demedi . Bende kafama gore iciyorum. Aklima ne zaman gelirse. Hic bi yan etki gormedim
Selindikci35 Arkadas yan etkisini gectum doktorunuz ne diyorsa onu yapin bencr..Ben tok karnina iciyorum zaten doktor o sekilde soyledi..Canim bisey yiyemiosan bile en azindan bi meyve fln biseyler at agzina