18+5 haftalık gebeyim karnımda 2 3 gündür kasılmalar oluyor toplanma gibi sertlik ve şişlik oluyor sonra düzeliyor doktoruma sordum rahim büyümesi dedi ama bugün 3 kez oldu yatarken oluyor genelde karnıma şuanda dokunuyorum serlik var özellikle sağ tarafta başına gelen var mı?