Anneler herkeeese iyi geceler . Acil yardima ihtiyacim vaar . 1 ay once agdayla biyiklarimi aldirdim 😂 ama sonrasinda bir kararma oldu ki sormayin gitsin gidip söylediğimde de agda sonrasi surulen kremden dolayi olmustur gunese cikinca kararmistir dediler 🤯 simdi sorun ise dudak ustu kararmasi . Beyazlarici aydinlatici krem bilen varsa link atabilir mi , ya da baska onerisi olan fikir verebilir mii 🫣❤️❤️❤️