kızlar karnım sertleşiyor ve vajinamda batma hissi oluyor 37+4 olduk doğum yakın mı sizce ama ne sancı var ne başka bir şey bu karın kasılması bebeğin toplanması oluyor sanırım yalancı sancılar mı sanki karnım kasıldıkca vajinada batma oluyor gibi bir de moralim bozuk etkiliyor olabilir mi