Prensess35e Eylul65 ilk doğumunuzmu birde kac haftalıksiniz acaba benimde ilk gebelik pek bir bilgim yok 🥰
Serap-asel Eylul65 Allah yar ve yardımcın olsn az kaldı benımde heyecan korku stres hepsı bır arada ama yapcaz hepsını atlatacak miniklerimizi kucağımıza alcaz allahın ıznıyle
Prensess35e Eylul65 Rabbım sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻 Siz mi sezaryen istediniz yoksa doktor o şekildemi uygun gördü
edagoktug53 Benimde 39+0 2. Sezaryen perşembe günü inanılmaz bir heyecan ve korku var Allah yardımcımız olsun