Biz cuma gün kontrole gittim 32+4üm suyum sınırın biraz altına düşmüş normalde 35de kontrole çağırmıştı 34de gel dedi bende niye erken gelmemi söylemedi diye bir tereddüt ettim ama acil birşey olsa zaten çağırırdı diye düşünüyorum bana bebeğin hareketlerini kontrol et kendini yorma sola yat dinlen devamlı dedi 34de gidicem tekrar