Sevgili annelerim, 33 gün önce mecburen sezeryanla doğum yapmak zorunda kaldım fakat ilk başlarda ağrım daha azken yaklaşık 1 haftadır şiddetlendi ve öksürüp hapşırırken bile içim acıyor benzer durumu yaşayan var mı acaba. Doktorum ile de görüştüm bunu belirteyim şimdi biz doktor muyuz ya da doktora gitciler gelir. Antibiyotiğe alerjim olduğu için ilaç kullanamadım bu yüzden doktorum enfeksiyon olduğunu düşündü kan tahlili istedi fakat orada da bir şey çıkmadı yine her ihtimale karşı hafif bir antibiyotik verdi alerji yapmayacak onda da herhangi bir iyileşme görmedim. İçim de ağrı oluyor resmen dikişin olduğu yerde değil.