bebitomom genelde ikili tarama testinde çıkanların çoğu doğru olmuyor doktorlar da 3 lü tarama testine önem veriyorlar yanlış yönledirimiyim yinede yani bu testin sonununda olmusuz bişey çıkarsa da ki inşallah çıkmaz piskolojikmen olumsuzu düşünmeyin tabi üçlü test te ayrıntılı testte daha net sonuçlar olabiliyo…