Duruuu1 cnm yumurtlaman yarin veya ertrsi gun olur buyuk ihtimalle
Ben ikikez ovulasyon testiyle hamile kaldım
Biri pikten onceki gun ve pik gununu degerlendirdim
Birindede pikdeb onceki günü pik gununu ve sonraki gun degerlendirmistim
Bunlardan denk getirrseniz insaallah hamilelik nasipse olacaktir zaten afedersin sperm 3 gun yasiyor ortalama yani herkes yumrtlama gununu takip etmiyor ayda birkere ile cok hamile kalan var kisacasi hersey tamamen nasip