Irmakdkm 1 ay önce ilaçlarım değişti kan ilacı ve decavit kullanmaya başladım ilaç degiştikten sonra dökülme başladı d vitamin biraz düşük ama çok değil. 4 gündür decaviti kullanmadım bilerek aynı oranda dökülecekmi diye daha az döküldü bugün doktorum değiştirdi ilacı ama baya bi döküldü tabi doğal yollarla da desteklemek istedim fakat ne yapacağımı bilemiyorum