bu_partideyalnizsin Kader2135 hanımlar tam olarak neyden korkuyorsunuz bugün tam on gündür sezeryan ameliyatliyim ve spinal anestezi oldu korkulacak hiçbir şey yok ✨✨✨✨
defneveannesii_ bu_partideyalnizsin İlk yürüyü, yatıp kalkma, ameliyat sonrası ağrılar, iyileşme süreci vs düşündükçe korkutuyor beni mesela🤫🤫
Kader2135 Çok teşekkürler güzel yorumlarınız için umarım benim de hemen olur biter buraya korkulcak hiçbir şey yokmuş diye yazarım
bu_partideyalnizsin defneveannesii_ haklısınız tabi ki beni normal doğum daha çok korkutuyordu o yüzden biraz daha kaygı duzeyim düşüktü
ceronika Guler9 amin çok teşekkür ederim Allah sizden razı olsun evladınızla hayırlı bir ömür nasip etsin ❤️