Merhabalar. Yarın doktor kontrolüm var. 12 haftalık oluyorum. İkili tarama testi yapılacak büyük ihtimalle. Her gün düzenli tiroid hapı kullanıyorum. İkili taramada kan verilerek yapılıyormuş sanırım. Tiroid hapımı içerek gitsem sıkıntı olur mu acaba. Bir de tok veya aç olmak önemli mi ikili taramada. Acil cevaplarsanız sevinirim.