Elyambenim Merhaba kizlar. Aranızda 4 kez sezeryan olan varmi? 3cü sezeryandan kaç yil geçmeli? Risklimi ?
Ebraz Elyambenim sezeryan hakkı 3 diye biliyorum ama 4. Ye de hamile kalınca yapıcak bişey yok yani çıkıcak bi şekilde 😂
myangelson Elyambenim 4. Sezaryen riskli olarak bakılıyor diye biliyorum ama emin değilim tabi. Benim ilk sezaryenin üzerinden 2 yıl geçmesi en iyisi 2. Çocuk için demişti doktorum