Mltsnl ben özel bölgem konusunda çok şanssız biriyim bekarken de hep enfeksiyon vardı evlendiğimde de devam etti mantarda oldum bekarken özellikle bu konularda çok çektim ne yazık ki kaşıntıdan dolayı kokudan dolayı insan içine çıkmak istemediğim zamanlarda oldu. Hamileyken özellikle kaşıntım daha çok arttı ağda yapmama rağmen çok azıcık kıl çıktığında bile kaşıntıdan duramıyorum şimdi bile mesela son zamanlarım doğuma temiz olmak için bekliyorum kaşıntıdan ölüyorum. Yağı kullanıyorum ama mantara çevirmedi enfeksiyonum olduğu halde yanmam geçti özellikle