Seydusss Cok teşekkür ederim darısı bekleyen herkese inşallah 💕 genel anestezi oldum benim ilk ameliyatımdı hiç ameliyata girmediğim için daha önce korktum baya ameliyathanedekiler çok rahatlattılar çok konuştular benimle baya sakinleştim titrememi durduramıyordum daha sonra anestezi doktoru geldi ne olduğunu anlamadım bile bayılmışım anesteziden gayet rahat uyandım uyandıktan sonra dikiş yerleri ağrıyor tabi ki o anlık ama o an zorluyor insanı birde benim için en zoru karna bastırma olayı ilk yürüyüş anlatıldığı gibi zor gelmedi bana abartıldığı kadar değilmiş ama karna bastırma olayı beni fazlasıyla yordu