niayk kullanmadım görmedim de ama bence rahat değildir canım.Yani lise dönemi düşük bel pantolonlara denk geldiği için çıtçıtlı badi kullanan biri olarak o eziyeti niye kendime yapmışım diyorum.Vajinal doğum olursa alttan sıkabilir.Bebek her an bizi isteyecek e bizimde tuvalet gibi bir ihtiyacımız var bir saniyeyi bile boşa harcayamayacağımız günler özellikle ilk günler.Bence bunun yerine çıtçıtı olmayan badiler daha rahattır hatta emzirme adı altında daha pahalı satıldığı için esneyen herhangi bir atlet de iş görür bence