Herkese iyi aksamlar, umarim iyisinizdir. Bugun benim icin cok zor bir gundu ve hala da oyle. 2.5 hafta once kontrole gittigimde bebeklerimden birinin digerine gore kesesi, kendisi ve hatta kalp atisi zayifti. Kalbinin durabilecegini soylemisti doktor. Bugun gittigimde ogrendim ki minik olan artik yok. Biliyorum her sey takdir-i ilahi fakat cok uzgunum. Hep icimde bir umut vardi, ikisi de iyi olacakti. Kac haftadir hayaller kurduk, esimle, ailemle hatta cevremizdeki herkesle. Sadece cok uzgunum, kimseye soyleyemedim. Sanki hic kimse beni anlayamaz gibi geliyor.