Her sabah aç karna bır bardak kefir tüketebilirsin . Ben probıyotık hap kullanıyodum ondan daha çok işe yarıyomuş. En baştan beri içseymışım keşke, bebege de cok faydalıymış. Sadesı bıraz bunaltabılır ama meyvelı ozellıkle orman meyvelı aynı meyvelı yogurt gıbı tadı sevıyosanız mınıklerden alıp ddeneyebılırsın.