Merhaba 28+ 5 günlük hamileyim . Bugün kontrolümüz vardı . Doktorum bebeğin eşinin bebeği az beslediğini ve kan akımının yavaş olduğunu söyledi . Bu sebepten ötürü karın kısmın da 2 haftalık bir gerilik görünüyormuş . Eğer bu şekilde devam ederse 34 haftalıkken doğum gerçekleşecekmiş . Aranız da böyle birşey duyan ya da yaşayan var mı 😢😢