Bebek o çizgiyi bulup yine koyulaşan anne memesini bulabilsin diye o çizgi,mucizevi birşey aslında,ama merak etmeyin geçiyor,kese çok işe yarıyor kendinizi çok yıpratmadan her banyoda keseleyin çıkıyor öyle,ilk gebeliğimden sonra bi deneyeyim belki çıkar deyip keseyle çıkarmıştım. Şimdi 2. Ye hamileyim o çizgi hiç çıkmadı