Merhaba doktor femara verdi kullandm çatlatma iğnesi için pazartesi günü gittim yumurtamın 18m büyüdüğünü söyledi çarşambaya kadar 20m olur çarşamba sabah iğneni ol dedi ama yeniden kontrol etmeyecek yumurtann büyümeme küçülme vs. İhtimali var mı acaba bunu yaşayan var mı doktor neden böyle bişi yaptı anlamadm.