Sunshine__ 32 haftalık anneler bu bir kaç gündür göğüsüm,vajinam ve kasığım ağrıyor var mı benim gibi böyle şeyler yaşayanlar niye böyle oluyor bilgisi olan
melekmommm Sunshine__ gögüslerim aşırı hassaslaştı uçları çok acıyor🥴 artık çok ağırlaştığımı hissediyorum oturup kalkmak o kadar zorluyor ki karnım çok büyüdü 🤦🏻♀️
Hizligonzales Sunshine__ 28den beri oyle nerdeyse ozellikle ayaga kalktigimda yurumekte zorluk cekiyorum resmen agridan doktoruma sordum her muayenede her seferinde normal dedi.
BirazbundanBirazondan1 Sunshine__ bebek artık aşağı baskı yapıyor. Doktor geçen haftaki kontrolde normal dedi. Artık bir yerden kalkarken zorlamaya başladı🥴
TgbHmz Sunshine__ Suan 34 haftalığıl ama o haftalarda bende de aynı sorunlar vardı doktorum normal dedi doğum yaklaştığı için biraz rahim ağzında incelme varmış onun için ilaç verdi rahim daha da büyüdüğü ve doğuma hazırlık için cogu belirtiler normal ama geçmezse bir doktora gidin bence
123obd Ben 30 haftalık oldum ayakta çok durduğum zaman çok ağrım oluyo özellikle bazı geceler doğum yapcak gibi sancılarım oluyo
Sunshine__ 123obd Vallahi benimde öyle bazen yatıyorum biranda kalkıyorum sanki nefesim daralıyor gbii oluyor hiç rahat değilim 😞😔
Sunshine__ melekmommm Yaaa benimde öyle sütyen giymek zor oluyor benim için canımı acıtıyo duş alırken dokunamyrm bile göğsüme
Sunshine__ melekmommm Zaten ben gece nereye dönerek yatsam bebişte o tarafa dönüyor karnım semsert oluyor uyutmuyo bacaklarım ağrıyor magnezyum kullandığım halde hayırlısı ile bi doğsalardı
melekmommm Sunshine__ aynenn bende kullanıyorum ama krampta giriyor bazen bağırarak uyanıyorum eşim hemen ovalıyor o şekilde geçiyor
Sunshine__ melekmommm Bende egzersiz yapıyorum o şekilde biraz geçiyor gibi magnezyum ilacının etki ettiğini hiç düşünmüyorum
Sellmaa_akk Benim de miğdemde bişey var sanki bebek vuruyor sanıyordum o değil galiba ağrıyor çok nefes darlığı yapıyor var mı böyle bişey yaşayan
Sunshine__ Sellmaa_akk Benimki bebek eminim çünkü orda hareketlerini ve sertliği hissediyorum artık poposumu ayağımı kafası mı bilmem ama bebekten yani