Bizde 35. Haftaya giricez en son 32 de gittik. Doktor en son 15 eylülde almamız gerekir dedi. Bebek iriymiş. Diğer sezaryenim 1.5 sene öncesiydi. 36. Hafta yani 31 ağustosa randevu verdi çok merak ediyorum ne zaman doğuracağımı. Acaba 36. Haftada acil sezaryena alırmı diye bayadır gitmedim kontrole 🫶🏻