trkgleyla Kızlar şeker yükleme haftalarındayız pcos hastasıyım doktorum yaptırmamı önerdi ama bana bıraktı. Sizler yaptırdınız mı sonrasında şeker yüksek çıkıp nasıl bi yol izlediniz . Bebeğe etkileri neler?
Ozlm_31 trkgleyla ikiz gebeliğm var doktorum hiç bahsetmedi bile bende üstüne düşmedim ztn şekerli şeylerle pek aram yok insan seker olduğunu Bi şekilde anliyor gelin görümce hamileyiz aramızda bir ay var gelinimizde şeker çıktı testi yaptırdı ama belliydi seker olduğu gece 3 4 kere yemek yiyordu ekmek yemese doymuyordu Bi saat aç kalsa bayiliyordu biz kendi isteğimiz ile yaptırdık seker çıktı bebege etkisi iri bebek olabiliyormuş suyu fazla olunca erken doğum olabiliyormuş
Merve1616 trkgleyla 50 mg şeker yüklemesi yaptirdim.1 saat sonra sonuç 144 çıktı.2 aydır şeker takibi ve diyet yapıyorum kilo almadım.
trkgleyla Ozlm_31 baska yan etkisi oluyor mu, hani bilmesek şeker olduğunu bebeğe zararı var mı, her şeker olan erken doğum mu yapıyor acaba bu arada sağlıkla bebiişlerinizi kucaklayın inşallah ❤️🥹
pandasever trkgleyla canım korkutmak için söylemiyorum bendede gebelik şekeri çıktı . Bebeğin anne karnında ani kalp durmasına kadar çok ciddi sonuçları var. Yaptırdım hiç pişman değilim bebeğimin karın çevresi iki hafta a önden gidiyor ve suyu fazla. Suyu fszla olduğu zaman erken doğum en iyi ihtimal. Şu fazla olunca plasenta bebeğin ayrılması söz konusu olabiliyor oda malesef kayıplarla sonuçlanıyor Muş. Test yaptırdım iki Dr a gittim şuan hem diye hem insülin kullanıyorum
Ozlm_31 trkgleyla Amin hepimiz insllah doktor sadece bunlardan bahsetti ama bebek için pek iyi bisi degl yani kontrol altında olması gerekiyor
kbrmrym96 Merve1616 kaç kere kan aldılar süreç nasıl oluyor değerin kaç çıkması lazım kaçıncı haftadasınız kaç kilo aldınız
Merve1616 kbrmrym96 Şekerli sıvıyı içmeden önce ve içtikten sonra kan alıyorlar yani 2 kez Tokluk şekerinin 140 altı çıkması gerekiyor Ben 35.haftaya girdim daha 3-4 kilo kadar aldım 2 aydır diyet yaptığım için kilo almıyorum son zamanlarda