karanmom Semasyy Omo kullanıyorum sıvı bide bingo mor harika temiz çıkarıyor ve mis gibii bemim için bunlar ❤️❤️
Semasyy Anneseker siyahlarda bende sıvı kullanıyorum ama beyazlarda toz tercih ediyorum hangisi en kaliteli bilemedim
karanmom Semasyy canım toz onermem çok kalıyor toz çamaşırlarımda ne denedysem yada benden makineden kaynaklı bilemiyoruz
Semasyy karanmom beyazları hep tozla yıkıyorum hiç kalmıyor renklileri ve siyahları sıvı ile yıkıyorum siyahlarda toz ciddi anlamda kalıyor asla çıkmıyor o yüzden siyahlarda hiç tercih etmiyorum
Asyabuse karanmom Allah allah ben her şeyi tozla yıkıyorum hiç sorun yaşamadım. Çift durulama deneyebilirsiniz veya çamaşır miktarını azaltabilirsinşz belki öyle çözüm olur nedense bana sıvı deterjan akıp gidiyormuş gibi geliyor yaa 😂
Asyabuse Beyazlar için Ariel OXİ veya Omo active oxygen. Eşim haftanın 6 günü beyaz gömlek giyer 🥲 şimdiye kadar hiç grileşme gibi problemler yaşamadım kar beyazıdır hepsi 😂