zeynepsalgar1 Bugün bebeğinizin kalp atışını duyduk Rabbim’e çok şükür🙏🏻 9.2 cm boyu olduğunu söyledi doktorum.. Sizin bebeğinizin boyu kaç cm’di bu haftalar da? Paylaşır mısınız?🥰
EsilaErtugrul zeynepsalgar1 bende 9 hafta 5 günlüğüm ikiz bebeklerim var. İkiside 2.1 cmdi. Sizinki tek olduğu için böyle heralde😊
NeslihanOner EsilaErtugrul mide bulantım bi sabah oluyo canım çok şükür 😊 o da kahvaltıdan önce sonra da maşallah gün içerisinde çok yiyorum 😊
EsilaErtugrul NeslihanOner ne kadar şanslısın😊 benim günün her saatinde var. Yemek yapmam gerekiyor resmen mutfağa girmeye korkuyorum şuanda😥😥
ceco zeynepsalgar1 hayırı olsun yalnız yanlış Bilgi vermiş yada sen yanlış hatırlıyor olabilir misin 12 haftalığım boyu 5.5 cm
NeslihanOner EsilaErtugrul inşallah geçer canım hepimizinki en kısa sürede ben de yemek pek yapmak istemiyorum kokudan dolayı soğana hiç dokunamıyorum resmen tiksindim diyelim allahım günah yazmasın da o yüzden hiç yemek yapasım gelmiyo
EsilaErtugrul NeslihanOner bende öyle canım zorla yapıyorum öğüre öğüre sonra yaptığım yemeği yiyemiyorum😥
Bebekveben Canım ben 7+1 de gitmiştim en son 0.5 cm di. Şimdi 9+3 üm muhtemelen 2.5-3 cm dir en fazla belki 9 cm kese boyutudur
zeynepsalgar1 Bebekveben evet o da olabilir ultrason çıktısının neresinde yazar ben 9.2 cm yazanı boy sandım
zeynepsalgar1 Adenbebek galiba ben yanlış anladım, ultrason kağıdında 9.2 cm yazan yer kesesi galiba. Diğer sol tarafta da 2 mm yazıyor. O da boyu sanırım