Deletedmom_053 Kebruu ben haftaya yaptırıcam bence gerekli olmasa doktor önermez varsa bebeğe geçebilir o yüzden baştan önlem almak iyidir diye düşündüm yaptırıcam🙂
Aysee1123 Kebruu Doktoruma göre hareket ettim. Yapalım dese yaptırırdım ama bana yapmadı. Yani doktorunuza güveniyor iseniz onu dinleyin
bebegimmm60 Kebruu ben yaptırmadım doktorum istemiyorum önermiyorum dedi açlık tokluk kan testi yaptırdım şeker çıkmadı