Arkadaşlar merhaba ben pazar günü ateş ishal şikayetleriyle acile gittim bana ibucild c ve bı antibiyotik verildi bı de ağrı kesici iğne yapıldı.son adet tarihim 23 temmuz.basina böyle bı şey gelen var mı antibiyotik ve diğer ilaçtan sadece 2 defa kullandım bugün test yaptırdım hamile olduğumu öğrendim