Oğlum var kedimde bu aralar çok tüy döküyor kakasında tüy çıktı oğlumun bi tane. Zaten yutsa falan bişey olmaz aşılı kedilerde deniliyor bizde biliyorduk ama yine de bi doktora götürelim dedik gözünle görünce insan bi garip oluyor çünkü. Çok şükür hiç bir şey çıkmadı :)