piemses_annesi Kızlar 3 4 gün önce ebe 1cm açıklığın var bebek de aşağı geliyor dedi ne zaman gelir yaa gün sayıyorum ama tık yok hanfendide🥲
3_fistikannesi piemses_annesi bende bugun nst ye bağlandım doktor düzensiz sancı var dedi. Bebiş biraz zayıf oldugu için açıklığı a hiç bakmıyorum doğumu tetikler dedi. Düzenli sancı oldugu anda git varmı şuan sancın falan bence heran gelir seninki
Zeynep1601 piemses_annesi kaçta alıyorlar bilmiyorum ilk gebeliğim sürekli geri gönderiyolar eve 🙄 nişanımda geldii 8 10 gün önce ama hala sancım yok😬😀
piemses_annesi 3_fistikannesi hiç sancım yok işte rahat yerinde gelmio o kadar aşağı in sen ordan da çıkma büyüyünce çektirir bana bu 💆 seninki kaç haftalık cnm
Evazada 40+4e girdim uzun bir yürüyüşden geldim sıcak bir duş aldm üstüne eşle birliktelik yaptım sonra tuvaletim geldi gittim 2-3 damla kan geldi sizce doğum olur mu?
Zeynep1601 piemses_annesi şekerim gayetde durdurduruyolar bizimkininde keyfi yerinde dursun bakalım az daha fhdh 😂su sancı olması lazım diyolar 😬😂
piemses_annesi Zeynep1601 ayyy kiizz ben yerimde duramam hatta senin yerine şuan ben strese girdim mm ne rahatına düşkün bebeğin 😹
Kaykinadile 3_fistikannesi ben 2940 kg ilk gebeliğim sonuçlandı saglıkla doğdu kilo ya takılmayın sizinki de iyi bi hafta önce 2650 arkadaşımın doğdu oda maşallah hic sorun yok