Sydmhmtsl 20+5 günlük tüp bebekle hamileyim ara ara ağrı oluyodu ama bu sabah sağ kasigimda ve göbek deliginin sağ tarafında ağrı var bide karnımın altında hafif sancı gibi ağrı var bunlar korkulacak şeylermi kontrolüme 15 gün var korkuyorum