EvrimAnac Ozlm_31 merhaba aşıyı yaptırırken herhangi bir şey gerekli oluyor mu direkt sıra aldığınızda yaptılar mı
Ozlm_31 EvrimAnac ebe takip ediyor ztn gününü ebe söyledi aç gel dedi tahlil de yapıldı izlem diye geçiyor gününde sabah aç karnına gittim tahlil verdim asiyi da yaptm geldim 2.icin gene ebem gün verdi
Cansu4136 Ben ilk Kızımda tetanoz asısı vuruldum cok sükür birşey olmadı simdi de gebeliğimdede vuruldum birşey olcagını sanmıyorum