Japonn101 günlük 10 taneyi önce 8 e düşürün sonra 6 ya düşürün kendinize saat koyun şimdi bir sorun yoksa yine olmayacak diye bir şey yok malesef bende içiyorum her yolu deniyorum baya azalttım yakıp başkasına veriyorum yakmadan öylesine elimde tutuyorum çeviriyorum öyle boş boş yada yanımda biri yakında bir duman alıyorum gibi çözümler ürettim şu an bir etkisi olmayacak doğumdan sonra olacak malesef ben karnımdayken bu kadar sevdiklerimi kucağımdayken nasıl severim kim bilir nasıl kıydım da içtim falan diye kendime eziyet ederim diye kendimi motive ediyorum bir de çok bulantılı geçiyor hamileliğim sigara aklıma gelince tiksindiğim başka şeyi de aklıma getiriyorum ikisini bağdaştırıyorum. Eğer illa sorun kocanız ise hamileliğiniz bitene kadar kocayı da bırakın diyin açıkça eğer destek olmayacaksan doğuma kadar görüşmeyelim deyin belki azcık toplar kendini